פוסט ראשון

כשהבנתי

שאני לא אוכל יותר מאכלים שאני רגילה- ואוהבת

אבד לי קצת התיאבון

הייתי צריכה למצוא את עצמי שוב במרחב, לגלות מחדש איך להתאהב

באוכל

כשחיפשתי

להתאהב שוב, צללתי בים המתכונים שהרשת מציעה

חייכתי, כי הרגשתי שאולי מתחילה אהבה חדשה

כשגיליתי

שיש אינסוף אפשרויות – התבלבלתי : מה כדאי לקנות? מה טעים? מה אכין ומתי?

כשהחלטתי

שאני מסדרת לעצמי את המתכונים, הראש והחיים – פתאום הסערה שכחה

עכשיו הכל מתבהר,

השמש שוב זורחת

העולם מחייך

מצאתי את שגופי אוהב!

שמחה לחלוק אתכם את הקסום והפרקטי, רק מתכונים מעניינים וטובים. 

מזמינה אתכם להצטרף אליי למסע מרתק בנבכי הרשת

מומלץ לשמור וכמובן להכין

 

להשאיר תגובה

