כדאי לאמץ – קקאו חי או מזון האלים

 

כמה מתכונים מאד מומלצים מאתרי מתכונים מומלצים שליקטתי עבורכם מהנט, אבל באנגלית (באמת שאנגלית בסיסית), אם יש שאלה או משהו לא ברור מוזמנים לכתוב אליי!

  1. כדורי שוקולד נא מעולים 
  2. עוגיות ממולאות שגם נראות מדהים
  3. מוס שוקולד אלוהי 
  4. שייק שוקולד נא ובננה – מעולה ובריא!
  5. משקה שוקו חם וטעים 

למה קקאו רואו?

הקקאו הנא משתייך למזונות הסופר פוד, הוא מולטי מינרל ומכיל רמות מאד גבוהות של מגנזיום, (מגנזיום אגב, מצוין למערכת השרירים, לפעילות האנזימים שבגוף, לחילוף חומרים ואיזון המדדים בגוף).

הקקאו הנא מכיל סיבים תזונתיים, הוא מעורר בעל רמת קפאין זניחה (!!!), עשיר בויטמין c , ומכיל חומרים הקשורים בהרגשת אושר וסיפוק (פנילאתילמין, טריפתופאן, אננדמיד וסרוטונין).

כנראה לא סתם כינו אותו "משקה האלים".

הקקאו מכיל את כל היופי הזה בתנאי כמובן שמגיע בצורתו הטבעית ולא בצורתו הקלויה (צריך לשאול או לקרוא על גבי האריזה).

איפה אפשר לרכוש?

אני מצאתי בחנות הטבע הקרובה לביתי, אבל מחיפוש קל ברשת מצאתי גם את המקומות הבאים:

קקאו טבעי

umina

puravida

bodyflow

ושוב, צריך לשים לב שמדובר בקקאו נא ( raw) ולא קלוי !!!

ולפני סיום מתכון קליל (הפעם בעברית) להכנת שוקולד מקקאו רואו 

ואפשר עוד קצת להעמיק כאן 

Fairy tales are more than true: not because they tell us that "
"dragons exist, but because they tell us that dragons can be beaten
(ניל גיימן)

ולסיום סיומת, קבלו הצעה שקשה לסרב לה:

רוצים שאארגן ואסדר עבורכם תפריט שבועי, שיורכב מארוחות בוקר, ביניים, צהריים וערב ממתכונים שלוקטו מרחבי הרשת?

תכתבו לי בתגובות ואשמח להעביר אליכם מיילים מסודרים, שיכללו: רשימת מכולת מסודרת עבור כל השבוע, בכל יום תקבלו תפריט ליום המחרת שיכלול מתכונים מסודרים על פני היום לפי סדר הארוחות.

אני אקפיד ללקט רק מתכונים שנחשבים בריאים, לא קשים מדי לעשייה עם תוצאה מוצלחת!

נשמע מעניין? תשלחו לי מייל ואשמח להעניק עבורכם את השירות:)

 

מודעות פרסומת

קסום ופרקטי – עד 4 מוצרים במתכון

קציצות טונה ואבוקדו
http://rachlmansfield.com/4-ingredient-tuna-avocado-cakes/

קציצות טונה ואבוקדו – המצרכים היחידים שתזדקקו להם: טונה, אבוקדו, שקדים טחונים וממרח אבוקדו (מתכון מפורט בקישור)

baked-sweet-potato-chips-7
http://www.aspicyperspective.com/baked-sweet-potato-chips/

צ'יפס בטטה – גם בריא, גם טעים, באמת צריך יותר מזה?

3 מרכיבים מאפינס
http://fitbottomedeats.com/2014/12/3-ingredient-healthy-chocolate-muffins-recipe/

מאפינס שוקולד – 3 מרכיבים בלבד, צ'יק צ'ק ויש לכם קינוח טעים. יכול בהחלט לשמש גם כארוחת בוקר או בליווי התה של אחר הצהריים:)

2-Ingredient-Banana-Coconut-Cookies-Pinterest1
http://freshplanetflavor.com/2-ingredient-banana-coconut-cookies/

עוגיות בננה וקוקוס – לאכול בלי רגשות אשם

כמה כיף שאפשר לאכול מגוון וטעים בלי להתאמץ יותר מדי:)

ממליצה בחום לשמור לכם את המתכונים האלו ולהכין,

פתאום החיים נראים יותר טוב!

קניתי, מה עושים עם זה?

כוסמין

 

  1. התמכרות מובטחת
  2. הכי כיף לארוחת הערב
  3. אין דרך חזרה
  4. גם הילדים יבקשו לאכול
  5. לוקחת איתי בתיק ליום עבודה מחוץ לבית
  6. קאפקייק מייפל וכוסמין
  7. הכי טעים שיש
  8. תודו לי אחר כך

למה כוסמין?

הכוסמין עשיר בחלבון, בסיבים תזונתיים ובוויטמינים. יש בו פחות גלוטן ולכן הוא קל יותר לעיכול (וקשה יותר להתפחה), טעמו אגוזי ומתקתק מעט והוא מתאים מאוד לעוגות ועוגיות.

הוא מסייע להורדת שומני הדם, להסדרת היציאות, מניעת מחלות מעיים, ומקנה תחושת שובע.

הכוסמין בעל ערך גליקמי נמוך (מעלה באופן הדרגתי את רמות הסוכר והאינסולין בדם), ולכן מונע עליה במשקל, מתאים לסוכרתיים ולסוכרתיים גבוליים, ולאנשים המעוניינים לרדת במשקל. הוא עדין וקל לעיכול, ומתאים גם לתינוקות וילדים.

השתכנעתם?

 

10 מתכוני אורז שחייבים להכיר

 

  1. פודינג אורז דביק בחלב קוקוס עם מנגו – מתכון מצוין של איילת הירשמן
  2. כשבאים אורחים אני אוהבת להפתיע עם הסלט הזה
  3. אוהבת מתכונים של הכל בסיר אחד 
  4. כשיש לכם זמן להתפנק על סושי טוב. דורש קצת הכנה מקדימה, אבל התוצאה שווה (וגם הבלוג)
  5. מה עושים עם שאריות אורז? כדורי אורז וסלק-  לי יצא פחות מושלם במראה אבל הטעם- מצויין.
  6. מתכננת למשלוח המנות. אגב, במקום מרשמלו- פצפוצי שוקולד או חלבה, וחמאת שקדים במקום החמאה שגבריאלה משתמשת.
  7. כשיש בבית קייל ולא יודעים מה לעשות איתו 
  8. אחד האהובים 
  9. כשאני זקוקה למשהו מנחם
  10. טוב לניומן, מצויין לנו – ג'מבליה  (מה זאת אומרת איזה ניומן? )

 

משהו טוב לסיום –

יוגה! כן, ממליצה ממש להתחיל להתאמן ביוגה, משפר את מצב הרוח ותורם להרגשת בריאות ורעננות לגוף.

פוסט ראשון

כשהבנתי

שאני לא אוכל יותר מאכלים שאני רגילה- ואוהבת

אבד לי קצת התיאבון

הייתי צריכה למצוא את עצמי שוב במרחב, לגלות מחדש איך להתאהב

באוכל

כשחיפשתי

להתאהב שוב, צללתי בים המתכונים שהרשת מציעה

חייכתי, כי הרגשתי שאולי מתחילה אהבה חדשה

כשגיליתי

שיש אינסוף אפשרויות – התבלבלתי : מה כדאי לקנות? מה טעים? מה אכין ומתי?

כשהחלטתי

שאני מסדרת לעצמי את המתכונים, הראש והחיים – פתאום הסערה שכחה

עכשיו הכל מתבהר,

השמש שוב זורחת

העולם מחייך

מצאתי את שגופי אוהב!

שמחה לחלוק אתכם את הקסום והפרקטי, רק מתכונים מעניינים וטובים. 

מזמינה אתכם להצטרף אליי למסע מרתק בנבכי הרשת

מומלץ לשמור וכמובן להכין